Péče a příležitost ve ZK

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000024
Doba realizace: | 1. 2. 2016 – 30. 4. 2023 |
Místo realizace: | Zlínský kraj |
Rozpočet projektu: | 96 545 000,- Kč |
Zahájení aktivit pro účastníky: | květen 2016 |
Způsob realizace: | vlastními silami (bez dodavatele služeb) |
Cílová skupina projektu:
Projekt je zaměřen na uchazeče o zaměstnání, kteří jsou vedeni v evidenci kontaktních pracovišť ÚP ČR ve Zlínském kraji, a pečují o dítě do 15 let nebo o závislého člena rodiny.
Stručný popis projektu:
Předpokladem je, že do projektu vstoupí minimálně 910 osob. Účastníci budou do projektu zařazováni po skupinkách - 5 až 14 účastníků v každém okrese Zlínského kraje. Pro potřeby projektu budou zřízena poradenská centra v Kroměříži, Uherském Hradišti, Vsetíně a ve Zlíně. Prostřednictvím aktivit projektu dojde k získání, obnovení, doplnění nebo rozšíření znalostí a dovedností u cílové skupiny, což bude mít za výsledek zvýšení jejich zaměstnatelnosti. Snahou projektu je znovuzařazení účastníků do pracovního procesu.
Aktivity pro účastníky projektu:
- Vstupní část – povinná aktivita pro všechny účastníky v rozsahu 10 vyučovacích hodin
- Obsah aktivity: Seznámení s projektem a jeho průběhem, seznámení s aktivitou, BOZP, práva a povinnosti účasti v projektu, pravidla využívání doprovodných opatření, informace o dotační politice EU a projektech ESF, Orientace na ÚP, skupinové aktivity a poradenství za účelem aktivizace a motivace účastníků, osobnostní diagnostika účastníka
- Teoreticko-praktická část – povinná aktivita v rozsahu 30 vyučovacích hodin + 1 hod. individuálního poradenství
- Obsah aktivity: Informace pro orientaci na trhu práce, vyhledávání volných míst prostřednictvím internetových portálů a dalších zdrojů, komunikační dovednosti (verbální a neverbální komunikace), sebeprezentace v podobě strukturovaného životopisu a motivačního dopisu, nácvik telefonického rozhovoru, pracovněprávní problematika a finanční poradenství.
- Volitelné aktivity – výběrové nepovinné aktivity – finanční gramotnost, poradenské aktivity, Individuální finanční poradenství, Rekvalifikace a Práce na zkoušku
- Individuální poradenství a doprovodná opatření – alespoň 2x za měsíc, nárok na přímou podporu pro účastníky (příspěvek na dopravu, příspěvek na péči o dítě a další závislé osoby, příspěvek na zdravotní prohlídku, …)
- Zaměstnání – pracovní místa podpořena mzdovými příspěvky (SÚPM) i nedotovaná pracovní místa, možnost zahájení samostatně výdělečné činnosti
Kontaktní osoby:
- Projektový manažer
Ing. Petra Košaříková, tel.: 950 175 175, mob.: 774 707 384, email: Petra.Kosarikova@uradprace.cz - Finanční manažer
Ing. Marcel Adam, tel.: 950 175 174, mob: 725 785 929, e-mail:Marcel.Adam@uradprace.cz - Odborný pracovník financí
Petra Čečková, DiS, tel.: 950 175 172, mob.: 774 707 383, email: petra.ceckova@uradprace.cz - Odborný pracovník pro administraci
Ludmila Pánková, tel.: 950 175 269, mob.: 778 403 353, email: Ludmila.Pankova1@uradprace.cz
Kontakty na okresy:
- Zlín
Mgr. Tereza Žmolíková, tel.: 950 175 239, mob.: 778 403 360, email: Tereza.Zmolikova@uradprace.cz - Kroměříž
Mgr. Iveta Žárská, tel.: 950 175 502, mob.: 778 403 363, email: Iveta.Zarska@uradprace.cz - Uherské Hradiště
Ing. Lenka Cibulková, tel.: 950 175 197, mob.: 602 268 796, email: Lenka.Cibulkova@uradprace.cz - Vsetín
Pavla Zajíčková, DiS., tel.: 950 173 451, mob.: 770 141 372, email: Pavla.Zajickova@uradprace.cz
Další informace o projektu:
Veřejný detail projektu (esfcr.cz)
Poslední aktualizace: 2. 3. 2023