Vyhněte se frontám a komunikujte s námi elektronicky

Chystáte se vyplnit formulář a podat žádost?

  • Šetřete svůj čas a „úřadujte“ elektronicky z domova.
  • Zašlete Úřadu práce ČR žádost prostřednictvím Identity občana.
  • Vybrat si můžete hned z několika nástrojů, jako je například Bankovní identita, Mobilní klíč eGovernmentu, eObčanka nebo třeba NIA ID.
  • Využít můžete i datovou schránku či e-mail s uznávaným elektronickým podpisem.

Nemusíte osobně na Úřad práce ČR. Vyřiďte své záležitosti on-line

  • U vybraných dávek využijte možnost on-line podání přes Klientskou zónu Jenda. Přes Jendu také podáte žádost o zařazení do evidence a o podporu v nezaměstnanosti.
  • Tiskopisy žádostí si stáhněte z webu MPSV.
  • Pokud preferujete osobnější komunikaci, uložte si elektronicky vyplněný formulář ve formátu PDF na disk vašeho počítače a vytiskněte. Dokument vlastnoručně podepište, zašlete poštou či doneste na příslušné kontaktní pracoviště, kde jej můžete odevzdat na podatelně nebo při osobním jednání na přepážce.

Takto můžete podat i papírové formuláře, které jsou k dispozici na všech kontaktních pracovištích ÚP ČR.

  • K osobnímu jednání je možné objednat se on-line.

POZOR! Pokud se rozhodnete využít možnost podání e-mailem, JE nutné vlastnit uznávaný elektronický podpis. V opačném případě budete muset takové podání do 5 dnů od odeslání e-mailu písemně nebo ústně potvrdit.

Potřebujete další informace? Obraťte se na Call centrum ÚP ČR.