ÚP ČR rozšiřuje služby svého Call centra

31. 1. 2023

 

 

Od 1. 2. 2023 mohou lidé volající na bezplatnou linku Call centra Úřadu práce ČR (800 77 99 00) nově zjistit, jak daleko je zpracování jejich žádosti o konkrétní dávku, nebo kdy mohou očekávat peníze. Během pilotního provozu se tato služba bude týkat prozatím výhradně dávek státní sociální podpory, tedy příspěvku na bydlení, přídavku na dítě, rodičovského příspěvku nebo porodného.

Jde o významné rozšíření služeb stávajícího Call centra ÚP ČR, které bude moci volajícím telefonickou cestou sdělit detaily po nahlédnutí do systému. Nad rámec toho získají občané, stejně jako tomu bylo dosud, na této lince obecné informace týkající se jak agendy zaměstnanosti, tak sociálních dávek.

Více se dozvíte v tiskové zprávě.

Leták ke stažení (690,54 kB)

NA VAŠEM NÁZORU NÁM ZÁLEŽÍ

Máte ve svém okolí prarodiče, další příbuzné nebo známé, kterým ÚP ČR mimo jiné pomáhá prostřednictvím nepojistných sociálních dávek vyjít s rodinným rozpočtem? Víte, že nepoužívají internet, sociální sítě a dávají přednost osobnější komunikaci? Prosíme, informujte je o průzkumu spokojenosti se službami ÚP ČR a jeho Call centra. Ujistěte je, že když se jim na displeji objeví telefonní číslo +420 950 172 234, mohou hovor přijmout a nemusí se ničeho obávat. Jde o telefonát z Úřadu práce ČR a Ministerstva práce a sociálních věcí, jehož cílem je zjistit, jak byli spokojeni s našimi službami.

Chceme ujistit, že:

  • telefonáty budou přicházet POUZE z čísla +420 950 172 234,
  • vždy jen mezi 8 a 19 hodinou,
  • budeme se ptát klientů, kteří se obrátili na Call centrum ÚP ČR, jak byli s vyřízením svého požadavku či dotazu spokojeni a jak tuto službu hodnotí.

Autor:

ÚP ČR