Z důvodu plánované technické odstávky systémů od pátku 14. listopadu od 14:00 do neděle 16. listopadu do 17:30 nebudou k dispozici služby Call centra, včetně virtuální asistentky "Evy". Děkujeme za pochopení.

Ztratili jste zaměstnání a hledáte pomoc? Potřebujete pomoc s vyplněním žádosti? Zavolejte nám!
+420 950 180 000
Potřebujete hlasový hovor Call centra ÚP ČR doplnit textem nebo vizuální komunikací? Využijte zdarma službu online tlumočení do českého znakového jazyka nebo simuntálnní přepis řeči.
Provozní doba Callcentra
| Operátor | Virtuální asistent | |
|---|---|---|
| Pondělí: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Úterý: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Středa: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Čtvrtek: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Pátek: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
V případě, že se Vám z důvodu velkého počtu volajících před Vámi nedaří spojit s Call centrem ÚP ČR, můžete se obrátit s Vašimi dotazy na zaměstnance ÚP ČR v jednotlivých krajích.
Máte obecný dotaz k zákonům v oblasti zaměstnanosti?
- Call centrum Úřadu práce ČR poskytuje obecné informace v oblasti následujících zákonů.
Potřebujete pomoci se sociálními dávkami?
- Přejděte na Call centrum ÚP pro agendu sociálních dávek.
Na vašem názoru a spokojenosti s Úřadem práce ČR nám záleží
Úřad práce ČR se dlouhodobě snaží zlepšovat kvalitu svých služeb, které občanům jako největší pomáhající organizace u nás nabízí. Proto se pravidelně ptáme klientů, jak byli spokojeni s jednáním s našimi pracovníky, ať už osobně na pobočce nebo po telefonu.
Při osobní návštěvě pobočky
- Pokud jste jednali s poradcem osobně na některé z poboček Úřadu práce ČR, můžeme vám zpětně zavolat výhradně z telefonního čísla +420 950 172 234, abychom zjistili vaši zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá i pro další zlepšování služeb.
- Cílem tohoto hovoru je tedy zjistit, jak hodnotíte samotné osobní jednání a vyřizování záležitostí na pracovištích Úřadu práce ČR a se službami, které jste využili.
- Tyto telefonáty budeme realizovat pouze v době mezi 8:00 a 19:00 hodinou.
- Nebojte se hovor přijmout, jedná se o oficiální telefonát z Úřadu práce ČR či Ministerstva práce a sociálních věcí.
- Doporučujeme však vždy dodržovat pravidla bezpečné komunikace po telefonu a nesdělovat citlivé údaje, přístupové údaje či jiné informace, které se nebudou týkat obecné zkušenosti s pracovníky nebo se vám budou zdát podezřelé.
Novinka: Zjišťujeme zpětnou vazbu po hovoru s Call centrem
- Pokud jste kontaktovali Call centrum ÚP ČR a komunikovali telefonicky s operátorem nebo virtuálním asistentkou, tzv. voicebotem, přijde vám krátce po ukončení hovoru SMS zpráva od odesílatele s označením „UradPraceCR“.
- Zpráva bude obsahovat webový odkaz na krátký dotazník, kde po rozkliknutí můžete jednoduše vyjádřit svou spokojenost či nespokojenost s hovorem.
- Po kliknutí si ověřte, že jste na správné webové stránce (www.uradprace.cz/dotaznik-eva?id= IDvašeho dotazníku nebo www.uradprace.cz/dotaznik-cc?id=IDvašeho dotazníku) a že odkaz odpovídá.
- Opět ani zde nevyplňujte žádné citlivé údaje a přístupová hesla či jiné informace, které se nebudou týkat obecné zkušenosti s operátory nebo se vám budou zdát podezřelé.
Dotazník je anonymní a bezpečný a jeho vyplnění vám zabere jen pár minut. K jeho vyplnění potřebujete mít telefon, kam vám přijde zmíněná SMS zpráva, a připojení na internet, ať už prostřednictvím Wi-Fi nebo tarif s datovými službami.
Děkujeme, že nám pomáháte zlepšovat naše služby pro vás i ostatní klienty, na vašem názoru a zkušenostech nám záleží.
