Call centrum pro zaměstnanost

Vážení klienti, při volání na naši linku Call centra Vás nyní může přivítat naše virtuální asistentka “Eva” (AI), která se pokusí poskytnou Vám potřebné informace. Tato služba je v testovacím režimu, pokud by se stalo, že odpověď asistenta pro Vás nebude dostačující, budete následně propojeni s operátorem. Propojení s operátorem je možné pouze v provozní době Call centra. Děkujeme za pochopení.


Ztratili jste zaměstnání a hledáte pomoc? Potřebujete pomoc s vyplněním žádosti? Zavojete nám, nebo napište!

+420 950 180 000

callcentrum@uradprace.cz

Potřebujete hlasový hovor Call centra ÚP ČR doplnit textem nebo vizuální komunikací? Využijte zdarma službu online tlumočení do českého znakového jazyka nebo simuntálnní přepis řeči.



Provozní doba Callcentra

Operátor Virtuální asistent
Pondělí: 8:00 - 17:00 7:00 - 19:00
Úterý: 8:00 - 15:00 7:00 - 19:00
Středa: 8:00 - 17:00 7:00 - 19:00
Čtvrtek: 8:00 - 15:00 7:00 - 19:00
Pátek: 8:00 - 13:00 7:00 - 10:00

V případě, že se Vám z důvodu velkého počtu volajících před Vámi nedaří spojit s Call centrem ÚP ČR, můžete se obrátit s Vašimi dotazy na zaměstnance ÚP ČR v jednotlivých krajích.

Máte obecný dotaz k zákonům v oblasti zaměstnanosti?

Potřebujete pomoci se sociálními dávkami?

Máte technické problémy s portálem MPSV?

    Na vašem názoru nám záleží

    • Máte ve svém okolí prarodiče, další příbuzné nebo známé, kterým ÚP ČR mimo jiné pomáhá prostřednictvím nepojistných sociálních dávek vyjít s rodinným rozpočtem?
    • Víte, že nepoužívají internet, sociální sítě a dávají přednost osobnější komunikaci?
    • Prosíme, informujte je o průzkumu spokojenosti se službami ÚP ČR a jeho Call centra. Ujistěte je, že když se jim na displeji objeví telefonní číslo +420 950 172 234, mohou hovor přijmout a nemusí se ničeho obávat. Jde o telefonát z Úřadu práce ČR a Ministerstva práce a sociálních věcí, jehož cílem je zjistit, jak byli spokojeni s našimi službami.

    Chceme vás ujistit, že:

    • telefonáty budou přicházet POUZE z čísla +420 950 172 234,
    • vždy jen mezi 8 a 19 hodinou,
    • budeme se ptát klientů, kteří se obrátili na Call centrum ÚP ČR, jak byli s vyřízením svého požadavku či dotazu spokojeni a jak tuto službu hodnotí.