Poslední aktualizace: 22. října 2025
Vážení klienti, při volání na naši linku Call centra Vás nyní může přivítat naše virtuální asistentka “Eva” (AI), která se pokusí poskytnou Vám potřebné informace. Tato služba je v testovacím režimu, pokud by se stalo, že odpověď asistenta pro Vás nebude dostačující, budete následně propojeni s operátorem. Propojení s operátorem je možné pouze v provozní době Call centra. Na naší lince poskytujeme informace pouze obecného charakteru, právně závazné rozhodnutí ke konkrétní situaci lze vydat pouze ve správním řízení. Děkujeme za pochopení.

Ztratili jste zaměstnání a hledáte pomoc? Potřebujete pomoc s vyplněním žádosti? Zavolejte nám!
+420 950 180 000
Potřebujete hlasový hovor Call centra ÚP ČR doplnit textem nebo vizuální komunikací? Využijte zdarma službu online tlumočení do českého znakového jazyka nebo simuntálnní přepis řeči.
Provozní doba Callcentra
| Operátor | Virtuální asistent | |
|---|---|---|
| Pondělí: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Úterý: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Středa: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Čtvrtek: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
| Pátek: | 8:00 - 19:00 | 8:00 - 19:00 |
V případě, že se Vám z důvodu velkého počtu volajících před Vámi nedaří spojit s Call centrem ÚP ČR, můžete se obrátit s Vašimi dotazy na zaměstnance ÚP ČR v jednotlivých krajích.
Máte obecný dotaz k zákonům v oblasti zaměstnanosti?
- Call centrum Úřadu práce ČR poskytuje obecné informace v oblasti následujících zákonů.
Potřebujete pomoci se sociálními dávkami?
- Přejděte na Call centrum ÚP pro agendu sociálních dávek.
