Call centrum pro sociální dávky a dětské skupiny

Vážení klienti, při volání na naši linku Call centra Vás nyní může přivítat naše virtuální asistentka “Eva” (AI), která se pokusí poskytnout Vám potřebné informace. Tato služba je v testovacím režimu. Informace poskytnuté AI nejsou právně závazné. Pokud by se stalo, že odpověď asistenta pro Vás nebude dostačující, budete následně propojeni s operátorem. Propojení s operátorem je možné pouze v provozní době Call centra. Děkujeme za pochopení.


Chcete požádat o některou z nepojistných sociálních dávek? Potřebujete pomoc s vyplněním žádosti? Máte dotazy k dětským skupinám nebo sousedským dětským skupinám? Zavolejte nám, nebo napište!

+420 800 779 900

(bezplatná linka)

Pro dotazy k superdávce využijte helpdesk.

Pro dotazy k dětským skupinám a sousedským dětským skupinám využijte helpdesk.

Potřebujete hlasový hovor Call centra ÚP ČR doplnit textem nebo vizuální komunikací? Využijte zdarma službu online tlumočení do českého znakového jazyka nebo simuntálnní přepis řeči.



Provozní doba Callcentra

Operátor Virtuální asistent
Pondělí: 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00
Úterý: 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00
Středa: 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00
Čtvrtek: 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00
Pátek: 8:00 - 19:00 8:00 - 19:00

Informace ke stavu uplatněné žádosti o dávku státní sociální podpory telefonicky neposkytujeme. Aktuální stav žádosti naleznete v Klientské zóně Jenda.

Máte obecný dotaz k zákonům v oblasti sociálních dávek?

Potřebujete pomoci se zaměstnaností?