Úřad práce České republiky – krajská pobočka pro hlavní město Prahu realizuje výběrová řízení na dodavatele rekvalifikací:

Datum zveřejnění: 4.2.2019

Výsledky zadávacího řízení: Rekvalifikace IT pro Prahu II

Část č. 1: Základy obsluhy osobního počítače/Obsluha osobního počítače

Dne 1. 11. 2018 bylo zrušeno zadávacího řízení v části 1 podle úst. § 127 odst. 2 písm. d) 134/2016 Sb. zákona o zadávání veřejných zakázek (nesprávně vyplněné nabídky).

Část č. 2: Programátor internetových aplikací/Programátor www aplikací

Dne 1. 11. 2018 bylo zrušeno zadávacího řízení v části 2 podle úst. § 127 odst. 1 134/2016 Sb. zákona o zadávání veřejných zakázek (nikdo nepodal nabídku).

Část č. 3: Počítačová gramotnost – ECDL Core

Dne 24. 1. 2019 byla uzavřena rámcová dohoda mezi zadavatelem a vítězným uchazečem AgroKonzulta Žamberk, spol. s.r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 72496991

Datum zveřejnění: 6.9.2018

Dne 29. 8. 2018 bylo zahájeno otevřené řízení „Rekvalifikace IT pro Prahu II“. Oznámení o zahájení zadávacího řízení je od 30. 8. 2018 dostupné ve Věstníku veřejných zakázek ( www.vestnikverejnychzakazek.cz) pod evidenčním číslem zakázky Z2018-029705. https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/Form02/Display/83461

Zadávací podmínky jsou zveřejněny na NENu zadavatele: https://nen.nipez.cz/profil/UPCR

Zadávací řízení bylo též publikováno na webu ESF https://www.esfcr.cz/zadavaci-rizeni-opz/-/asset_publisher/0vxsQYRpZsom/content/rekvalifikace-it-pro-prahu?inheritRedirect=false

Veřejná zakázka je v souladu se zákonem rozdělena na tři části.

„ Rekvalifikační kurzy – 1.část“ :

1.1 Základy obsluhy osobního počítače

1.2 Obsluha osobního počítače

„ Rekvalifikační kurzy – 2. část“:

2.1 Tvorba www aplikací

2.2 Programátor www aplikací

„ Rekvalifikační kurz – 3.část“ :

3.1 Počítačová gramotnost podle osnov ECDL - Core

Kontakt : PhDr. Věra Prokopová, tel: 950 178 316, e-mail : vera.prokopova@uradprace.cz

Ing. Petr Braun, tel. 950 178 371, e-mail: petr.braun@uradprace.cz

Datum zveřejnění: 27.5.2015

Dne 26. 5. 2015 bylo zahájeno otevřené řízení „Rekvalifikace pro Prahu V“. Oznámení o zahájení zadávacího řízení je od 27. 5. 2015 dostupné ve Věstníku veřejných zakázek ( www.vestnikverejnychzakazek.cz) pod evidenčním číslem zakázky 514667.

Zadávací podmínky jsou zveřejněny na profilu zadavatele: https://mpsv.ezak.cz/contract_display_1708.html.

Zadávací řízení bylo též publikováno na webu ESF http://www.esfcr.cz/zakazky/rekvalifikace-pro-prahu-v.

Datum zveřejnění: 24.11.2014

Dne 21. 11. 2014 bylo zahájeno otevřené řízení „ Rekvalifikace pro Prahu IV“. Oznámení o zahájení zadávacího řízení je dostupné ve Věstníku veřejných zakázek ( www.vestnikverejnychzakazek.cz) pod evidenčním číslem zakázky 496089.

Zadávací podmínky jsou zveřejněny na profilu zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee.

Zadávací řízení bylo též publikováno na webu ESF http://www.esfcr.cz/zakazky/rekvalifikace-pro-prahu-iv.

Výsledky zadávacího řízení:

Část č. 2: Ostraha

Dne 20. 3. 2015 byla uzavřena rámcová smlouva mezi zadavatelem a vítězným uchazečem Ing. Vladimír Rusina se sídlem Bělehradská 379, 530 09 Pardubice-Polabiny, IČ 88507882.

Část č. 4: Řidičská oprávnění

Dne 24. 3. 2015 byla uzavřena rámcová smlouva mezi zadavatelem a vítězným uchazečem AUTOCENTRUM PIMES s.r.o., Mexická 691/3, 101 00 Praha 10, IČ: 61056006.

Část č. 6: Svařování

Dne 10. 3. 2015 byla uzavřena rámcová smlouva mezi zadavatelem a vítězným uchazečem AZ WELDING s.r.o., Květnová 5, 267 11 Vráž, IČ: 25718177.

Ostatní části veřejné zakázky byly ze zákonných důvodů zrušeny.

Datum zveřejnění: 8.4.2014

Dne 2. 4. 2014 bylo zahájeno otevřené řízení „Rekvalifikace pro Prahu III“. Oznámení o zahájení zadávacího řízení je dostupné ve Věstníku veřejných zakázek ( www.vestnikverejnychzakazek.cz) pod evidenčním číslem zakázky 479557.

Zadávací podmínky jsou zveřejněny na profilu zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee.

Zadávací řízení bylo též publikováno na webu ESF http://www.esfcr.cz/zakazky/rekvalifikace-pro-prahu-iii .

Dne 2. 4. 2014 bylo zahájeno otevřené řízení „Rekvalifikace v IT“. Oznámení o zahájení zadávacího řízení je dostupné ve Věstníku veřejných zakázek ( www.vestnikverejnychzakazek.cz) pod evidenčním číslem zakázky 480965.

Zadávací podmínky jsou zveřejněny na profilu zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee.

Zadávací řízení bylo též publikováno na webu ESF http://www.esfcr.cz/zakazky/rekvalifikace-v-it.

Datum zveřejnění: 27.1.2014

Výsledky výběrového řízení :

Na stránkách Věstník veřejných zakázek http://www.isvzus.cz/ byly publikovány výsledky Výběrového řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu II“,

Na stránkách http://www.esfcr.cz/ byly publikovány výsledky Výběrového řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu“, pod číslem 09053

Na stránkách e ZAKAZKY http://www.e-zakazky.cz/ byly publikovány výsledky Výběrového řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu II“, pod číslem 361644 .

Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena na šest částí:

Část 1 – Ekonomika včetně účetnictví ZRUŠENO

Část 2 – Elektro ZRUŠENO

Část 3 – Řidičská oprávnění VYBRÁN DODAVATEL

Část 4 – Péče o tělo - služby VYBRÁN DODAVATEL

Část 5 – Svařování VYBRÁN DODAVATEL

Část 6 – Stavebnictví ZRUŠENO

Dne 30.8.2013 bylo na stránkách e ZAKAZKY http://www.e-zakazky.cz/ publikováno Zadávací řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu II“, pod číslem 361644, kde je možno stáhnout veškerou dokumentaci.

Datum zveřejnění: 6.9.2013

Dne 30.8.2013 bylo na stránkách Věstník veřejných zakázek http://www.isvzus.cz/ publikováno Zadávací řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu II“, pod číslem 361644

Dne 5.9.2013 bylo na stránkách http://www.esfcr.cz/ schváleno a publikováno Zadávací řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu II“, pod číslem 09053

Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena na šest částí.

Část 1 – Ekonomika včetně účetnictví :

1.1 Účetnictví a daňová evidence (s využitím výpočetní techniky)

1.2 Daňový specialista

1.3 Mzdové účetnictví (s využitím výpočetní techniky)

1.4 Personalista/ personalistka (62-007-N)

1.5 Základy podnikání

1.6 Asistent/ ka (62-008-M)

Část 2 – Elektro :

2.1 Vyhláška 50 §5

2.2 Vyhláška 50 §6

Část 3 – Řidičská oprávnění :

3.1 Řidič sk. „C“ – rozšíření sk. „B“ + profesní způsobilost řidičů sk „C“

3.2 Řidič sk. „C+E“ – rozšíření sk. „C“

3.3 Profesní způsobilost řidičů sk. „C“

Část 4 – Péče o tělo - služby :

4.1 Holičské a kadeřnické práce (ZŠ)

4.2 Holičské a kadeřnické práce (SŠ)

4.3 Kosmetické služby (ZŠ)

4.4 Kosmetické služby (ZŠ)

4.5 Pedikúra včetně nehtové modeláže (ZŠ) 4.6 Pedikúra včetně nehtové modeláže (SŠ)

4.7 Manikúra včetně nehtové modeláže (ZŠ)

4.8 Manikúra včetně nehtové modeláže (SŠ)

4.9 Manikúra a pedikúra včetně nehtové modeláže (ZŠ)

4.10 Manikúra a pedikúra včetně nehtové modeláže (SŠ)

4.11 Vizážistika a barvové poradeství

Část 5 – Svařování :

5.1 Svařování plastů

5.2 Svařování elektrickým obloukem ZK 111 1.1

5.3 Svařování plamenem ZK 311 1.1

5.4 Svařování v ochranné atmosféře ZK 135 1.1

5.5 Svařování v ochranné atmosféře ZK 141 8

Část 6 – Stavebnictví :

6.1 Montér suchých staveb (36-021-H)

6.2 Zedník (36-020-H)

6.3 Zhotovitel zateplovacích systémů (36-022-H)

6.4 Montér výtahů (23-046-H)

Jedná se o zakázku nadlimitní zadávanou v otevřeném zadávacím řízení, kontaktní osoba karolina.vlasankova@enovation.cz – Ing. Karolína Vlašánková tel. +420 777 834 521.

Datum zveřejnění: 6.9.2013

Výsledky výběrového řízení :

Na stránkách Věstník veřejných zakázek http://www.isvzus.cz/ byly publikovány výsledky Výběrového řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu“,

Na stránkách http://www.esfcr.cz/ byly publikovány výsledky Výběrového řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu“, pod číslem 8582

Na stránkách e ZAKAZKY http://www.e-zakazky.cz/ byly publikovány výsledky Výběrového řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu“, pod číslem 229216.

Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena na čtrnáct částí:

Část 1 – Ekonomika včetně účetnictví ZRUŠENO

Část 2 – Obchod VYBRÁN DODAVATEL

Část 3 – Logistika VYBRÁN DODAVATEL

Část 4 – Ostraha ZRUŠENO

Část 5 – Elektro ZRUŠENO

Část 6 – Řidičská oprávnění ZRUŠENO

Část 7 – Péče o tělo - služby ZRUŠENO

Část 8 – Péče o tělo - masáže ZRUŠENO

Část 9 – Pohostinství ZRUŠENO

Část 10 – Svařování ZRUŠENO

Část 11 – Čeština pro cizince ZRUŠENO

Část 12 – Cestovní ruch ZRUŠENO

Část 13 – Sociální služby ZRUŠENO

Část 14 – Stavebnictví ZRUŠENO

Dne 17.4.2013 bylo na stránkách e ZAKAZKY http://www.e-zakazky.cz/ publikováno Zadávací řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu“, pod číslem 229216, kde je možno stáhnout veškerou dokumentaci.

Datum zveřejnění: 24.4.2013

Dne 17.4.2013 bylo na stránkách Věstník veřejných zakázek http://www.isvzus.cz/ publikováno Zadávací řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu“, pod číslem 229216

Dne 24.4.2013 bylo na stránkách http://www.esfcr.cz/ schváleno a publikováno Zadávací řízení na realizaci rekvalifikací – „Rekvalifikace pro Prahu“, pod číslem 8582

Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena na čtrnáct částí.

Část 1 – Ekonomika včetně účetnictví :

1.1 Účetnictví a daňová evidence (s využitím výpočetní techniky)

1.2 Daňový specialista

1.3 Mzdové účetnictví (s využitím výpočetní techniky)

1.4 Personalista/ personalistka (62-007-N)

1.5 Základy podnikání

1.6 Asistent/ ka (62-008-M)

Část 2 – Obchod :

2.1 Skladník (66-002-H)

2.2 Pokladní (66-001-H)

Část 3 – Logistika :

3.1 Obsluha motovozíků bez ŘP (vysokozdvižný volantový do 5 tun)

3.2 Obsluha motovozíků s ŘP (vysokozdvižný volantový do 5 tun s ŘP B, C, D nebo T)

Část 4 – Ostraha :

4.1 Strážný (68-008-E)

Část 5 – Elektro :

5.1 Vyhláška 50 §5

5.2 Vyhláška 50 §6

Část 6 – Řidičská oprávnění :

6.1 Řidič sk. „C“ – rozšíření sk. „B“ + profesní způsobilost řidičů sk „C“

6.2 Řidič sk. „C+E“ – rozšíření sk. „C“

6.3 Profesní způsobilost řidičů sk. „C“

Část 7 – Péče o tělo - služby :

7.1 Holičské a kadeřnické práce (ZŠ)

7.2 Holičské a kadeřnické práce (SŠ)

7.3 Kosmetické služby (ZŠ)

7.4 Kosmetické služby (ZŠ)

7.5 Pedikúra včetně nehtové modeláže (ZŠ)

7.6 Pedikúra včetně nehtové modeláže (SŠ)

7.7 Manikúra včetně nehtové modeláže (ZŠ)

7.8 Manikúra včetně nehtové modeláže (SŠ)

7.9 Manikúra a pedikúra včetně nehtové modeláže (ZŠ)

7.10 Manikúra a pedikúra včetně nehtové modeláže (SŠ)

7.11 Vizážistika a barvové poradeství

Část 8 – Péče o tělo - masáže :

8.1 Masér

8.2 Masér pro sportovní a rekondiční masáže mimo oblast zdravotnictví (69-007-H)

Část 9 – Pohostinství :

9.1 Kuchař (65-99-H/01)

9.2 Příprava pokrmů studené kuchyně (65-002-H)

9.3 Příprava minutek (65-004-H)

9.4 Příprava teplých pokrmů (65-001-H)

9.5 Číšník, servírka (65-99-H/02)

9.6 Úklidové práce v ubytovacím zařízení – pokojská (65-015-E)

Část 10 – Svařování :

10.1 Svařování plastů

10.2 Svařování elektrickým obloukem ZK 111 1.1

10.3 Svařování plamenem ZK 311 1.1

10.4 Svařování v ochranné atmosféře ZK 135 1.1

10.5 Svařování v ochranné atmosféře ZK 141 8

Část 11 – Čeština pro cizince :

11.1 ČJ pro cizince 11.2 ČJ pro cizince - pro pokročilé

Část 12 – Cestovní ruch :

12.1 Průvodce cestovního ruchu (65-021-N) 12.2 Pracovník cestovní kanceláře

Část 13 – Sociální služby :

13.1 Pracovník v sociálních službách

13.2 Všeobecný sanitář

13.3 Řidič vozidla nemocných a raněných

Část 14 – Stavebnictví :

14.1 Montér suchých staveb (36-021-H)

14.2 Zedník (36-020-H)

14.3 Zhotovitel zateplovacích systémů (36-022-H)

14.4 Montér výtahů (23-046-H)

Jedná se o zakázku nadlimitní zadávanou v otevřeném zadávacím řízení, které zajišťuje firma eNovation s.r.o., Štěpánská 621/34, 110 00 Praha 1, mobil: 777 834 521, e-mail : karolina.vlasankova@enovation.cz – Ing. Karolína Vlašánková.

Datum zveřejnění: 21.12.2012

Výsledky výběrového řízení

Dne 19.12.2012 proběhlo výběrové řízení na dodavatele rekvalifikací, které určilo vítěznou nabídku :

  • Účetnictví ( s využitím výpočetní techniky; v rozsahu 165 hodin teoretické výuky) : Ing. Mária Václavíková – Obchodní institut hodnotící tabulka zde (27 kB)

  • Finanční poradce (v rozsahu 245 hodin teoretické výuky a 18 hodin praktické výuky) : Poradkyně s.r.o. hodnotící tabulka zde (27 kB)

Datum zveřejnění: 15.11.2012

  • Účetnictví ( s využitím výpočetní techniky; v rozsahu 165 hodin teoretické výuky)

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem na období do 31.12.2013. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel. Příjem nabídek končí 10.12.2012 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Výzva (41,4 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 1 (32,2 kB)

  • • Finanční poradce (v rozsahu 245 hodin teoretické výuky a 18 hodin praktické výuky)

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem na období do 31.12.2013. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel. Příjem nabídek končí 10.12.2012 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Výzva (40,16 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 1 (32,2 kB)

Datum zveřejnění: 17.7.2012

Datum zveřejnění: 17.7.2012

Datum zveřejnění: 8.6.2012

Datum zveřejnění: 11.1.2012

Dne 20.12.2011 bylo na stránkách http://www.esfcr.cz/ schváleno a publikováno Zadávací řízení na realizaci rekvalifikací – „ Rekvalifikační kurzy – Informační technologie““, pod číslem 07563.

Oznámení o zakázce č. 7000000003960 na http://www.isvzus.cz/

Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena na tři části.

„ Rekvalifikační kurzy – Informační technologie – 1.část“ :

1.1 Obsluha osobního počítače

1.2 Obsluha osobního počítače podle osnov ECDL - START / dle sylabu ECDL - START – včetně vykonání zkoušky

1.3 Obsluha osobního počítače podle osnov ECDL / dle sylabu ECDL – včetně vykonání zkoušky

„ Rekvalifikační kurzy – Informační technologie – 2. část“:

1.4 Správce počítačové sítě

1.5 Programátor www aplikací

„ Rekvalifikační kurzy – Informační technologie – 3.část“ :

1.6 Pracovník grafického studia

1.7 Čtení a kreslení technické dokumentace

Jedná se o zakázku nadimitní zadávanou v otevřeném zadávacím řízení, které zajišťuje firma ML Compet, a.s., Revoluční 655/1, 110 00 Praha 1, tel.221 803 544, mobil: 725 605 627, e-mail : chlumska@mlcompet.cz – pí Mgr. Jana Chlumská. Zde je možno vyzvednout zadávací dokumentaci.

Datum zveřejnění: 30.6.2011

Výsledky výběrového řízení

Dne 10.1.2011 proběhlo výběrové řízení na dodavatele rekvalifikací, které určilo vítěznou nabídku:

  • Strážný: CANA s.r.o. - hodnotící tabulka zde (29 kB)
  • Účetnictví s využitím výpočetní techniky – v rozsahu 240 hodin teoretické výuky : MAVO s.r.o. - hodnotící tabulka zde (27 kB)
  • Personalista/ personalistka : Euro Educa - hodnotící tabulka zde (29 kB)
  • Projektový manažer: Euro Educa - hodnotící tabulka zde (27 kB)
  • Pracovník v sociálních službách: MAVO s.r.o. - hodnotící tabulka zde (27 kB)
  • Základy podnikání: Euro Educa - hodnotící tabulka zde (27 kB)
  • Svařování: AZ WELDING s.r.o. - hodnotící tabulka zde (29 kB)
    • ZK 111 1.1
    • ZK 135 1.1
    • ZK 311 1.1
    • ZK 141 8
  • ČJ pro cizince Ing. Mária Václavíková - Obchodní institut - hodnotící tabulka zde (27,5 kB)
    • ČJ pro cizince
    • ČJ pro cizince - pokročilý
  • Obsluha elektrovozíku a motovozíku: TRANSTECHNIK CS spol. s r.o. - hodnotící tabulka zde (27 kB)
    • Obsluha elektrovozíku a motovozíku s ŘP
    • Obsluha elektrovozíku a motovozíku bez ŘP
  • Mzdové účetnictví: MAVO s.r.o. - hodnotící tabulka zde (29 kB)

Datum zveřejnění: 24.5.2011

  • Strážný

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (76 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • Účetnictví s využitím výpočetní techniky – v rozsahu 240 hodin teoretické výuky

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (77,5 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • Personalista/ personalistka

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (74,5 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • Projektový manažer

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (75 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • Pracovník v sociálních službách

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (75 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • Mzdové účetnictví

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (75 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • Základy podnikání

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (75,5 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • Svařování:
    • ZK 111 1.1
    • ZK 135 1.1
    • ZK 311 1.1
    • ZK 141 8

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (76,5 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (48 kB)

  • Obsluha elektrovozíku a motovozíku:
    • Obsluha elektrovozíku a motovozíku s ŘP
    • Obsluha elektrovozíku a motovozíku bez ŘP

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (75,5 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

  • ČJ pro cizince
    • ČJ pro cizince
    • ČJ pro cizince - pokročilý

    Jedná se o zakázku malého rozsahu, která bude realizována s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky 24 měsíců od zahájení plnění. Pro realizaci bude vybrán jen jeden dodavatel.

    Příjem nabídek končí 17.6.2011 ve 12:00 hod. v podatelně Úřadu práce České republiky – krajské pobočky pro hlavní město Prahu, Domažlická 11, Praha 3, přízemí.

    Specifikace zakázky viz Příloha č. 1 (76,5 kB)

    Hodnotící kritéria viz Příloha č. 2 (47,5 kB)

Úřad práce hl. m. Prahy realizoval k 31.3. 2011 výběrová řízení na dodavatele rekvalifikací:

Poslední aktualizace: 4. 3. 2022