Za 10 měsíců letošního roku se obrátilo na Call centrum ÚP ČR téměř 110 tis. lidí

18. 11. 2020

Od ledna do října letošního roku se obrátilo na Call centrum Úřadu
práce ČR (CC ÚP ČR) telefonicky 94 704 klientů. Dalších 15 087 lidí pak zvolilo
elektronickou cestu. Jen v průběhu října zaznamenali operátoři přes 13 tisíc
dotazů, což je v meziročním srovnání nárůst o téměř 58 %, meziměsíčně pak o
více než 61 %. Pro srovnání – během první vlny koronakrize (březen–květen
2020) kontaktovalo CC ÚP ČR celkem 39 239 zájemců. V letošním roce takto
žádá měsíčně o radu v průměru 12,5 tis. osob. Za dobu, kdy je CC ÚP ČR v
provozu, zodpověděli jeho pracovníci více než 358 tisíc dotazů. Roste také
zájem o využití virtuálního asistenta, který je k dispozici na webu Úřadu práce
ČR.

Autor:

ÚP ČR