Uchazeči o zaměstnání nově žádají o podporu v nezaměstnanosti i online v rámci Jendy
7. 1. 2025
- Prostřednictvím velmi intuitivní a přehledné Klientské zóny Jenda se mohou klienti Úřadu práce ČR od nového roku sami snadno a online přihlásit do evidence uchazečů o zaměstnání a vyřídit si i žádost o podporu v nezaměstnanosti. A to odkudkoliv i kdykoliv, třeba z pohodlí domova bez ohledu na úřední hodiny. Vyhnou se frontám na úřadech, ke kterým obvykle na začátku každého roku dochází.
- Novinku na webu https://www.mpsv.cz/menim-zamestnani využili lidé už 1. 1. 2025, tedy v den mimo úřední pracovní hodiny, kdy podali prostřednictvím Klientské zóny Jenda celkem 1 681 žádostí o zprostředkování zaměstnání a 1 332 žádostí o podporu v nezaměstnanosti.
- Ve čtvrtek 2. 1. 2025, tedy první pracovní den nového roku, bylo podáno 8 622 žádostí o zprostředkování zaměstnání (z toho formou asistovaného podání do klientské zóny Jenda na pobočkách úřadu práce bylo podáno 4 552 žádostí, online samoobslužně mimo pobočky 4 070 žádostí) a 7 371 žádostí o podporu v nezaměstnanosti (na pobočkách bylo podáno 4 050 žádostí, online samoobslužně 3 321 žádostí).