Nová generace poradenství (NGP)

Nová generace pordenství (NGP)


Název projektu:

Nová generace poradenství (NGP)

Reg. číslo:

CZ.03.01.04/00/22_016/0004902

Doba realizace:

1. 10. 2024 – 31. 3. 2028

Zdroj financování:

Projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu plus (ESF+) v rámci Operačního programu Zaměstnanost plus (OPZ+) a státního rozpočtu České republiky.

Předmětem projektu je zefektivnění a zvýšení kvality poskytovaných služeb Úřadem práce ČR, zejména v oblasti poradenského procesu jako kombinace k transformaci procesů řízení Úřadu práce ČR při jeho evoluci do moderního proklientsky orientovaného digitalizovaného úřadu.

Cílem projektu je modernizace služeb Úřadu práce ČR ve vazbě na transformaci a optimalizaci procesů a dále vzdělávání zaměstnanců Úřadu práce ČR, jejich podpora a další rozvoj. Projekt směřuje k zavádění individuální komplexní a dostupné služby zaměstnanosti, zejména poradenství, a její provázání na další činnosti Úřadu práce ČR především v kariérní a sociální oblasti.

Pro koho je projekt určen?

Cílovou skupinou projektu jsou primárně zaměstnanci Úřadu práce ČR.

Jaké aktivity jsou v projektu realizovány?

Řízení projektu

Základ řídících procesů projektu, jenž bude implikovat směřování ostatních aktivit a dále také zpracování evaluace projektu.

Vybudování Poradenství nové generace

Cílem aktivity je zajistit adaptaci poradenského procesu na novou roli Úřadu práce ČR ve vazbě na transformaci, zavedení dávky státní sociální pomoci, digitalizaci procesů a na zavedení nových služeb a nástrojů poskytovaných Úřadem práce ČR.

Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců Úřadu práce ČR ve vztahu k transformaci úřadu a nasazení poradenství nové generace

Moderní vzdělávání zaměstnanců Úřadu práce ČR má pro zefektivnění služeb úřadu klíčový význam. V rámci projektu bude realizováno portfolio vzdělávacích aktivit, vyplývajících z aktuálních potřeb s ohledem na vytváření nového modelu poradenství.

Vzdělávací aktivity budou zohledňovat a doplňovat transformaci úřadu a reagovat na zavádění služby poradenství nové generace. Na základě získaných znalostí dojde k odbornému rozvoji zaměstnanců a následnému aplikování do praxe s dopadem na zkvalitnění služeb úřadu a pozitivní posun při zlepšení práce s klienty.

Osvětová kampaň

Realizace osvětové kampaně na podporu zavádění nových metodik, procesů a služeb Úřadu práce ČR a pro účely změny povědomí a vnímání Úřadu práce ČR ze strany veřejnosti. Jejím záměrem bude prezentovat nové služby a roli Úřadu práce ČR vůči veřejnosti a klientům, zejména posílení proklientského přístupu a cílené pomoci v oblasti nových poradenských služeb.

Jak se zapojit do projektu a kde získat bližší informace?

Pro více informací se obraťte na nejbližší kontaktní pracoviště ÚP ČR. Podrobnosti Vám sdělí také zaměstnanci Call centra ÚP ČR na bezplatné telefonní lince 800 77 99 00.