Na vašem názoru a spokojenosti s Úřadem práce ČR nám záleží

Úřad práce ČR se dlouhodobě snaží zlepšovat kvalitu svých služeb, které občanům jako největší pomáhající organizace u nás nabízí. Proto se pravidelně ptáme klientů, jak byli spokojeni s jednáním s našimi pracovníky, ať už osobně na pobočce nebo po telefonu.

Nově zjišťujeme zpětnou vazbu po hovoru s Call centrem prostřednictvím SMS

Pokud jste kontaktovali Call centrum ÚP ČR a komunikovali telefonicky s operátorem nebo virtuálním asistentkou, tzv. voicebotem, přijde vám krátce po ukončení hovoru SMS zpráva od odesílatele s označením „UradPraceCR“.

Zpráva bude obsahovat webový odkaz na krátký dotazník, kde po rozkliknutí můžete jednoduše vyjádřit svou spokojenost či nespokojenost s hovorem. Po kliknutí si ověřte, že jste na správné webové stránce (www.uradprace.cz/dotaznik-eva?id= IDvašeho dotazníku nebo www.uradprace.cz/dotaznik-cc?id=IDvašeho dotazníku) a že odkaz odpovídá. Opět ani zde nevyplňujte žádné citlivé údaje a přístupová hesla či jiné informace, které se nebudou týkat obecné zkušenosti s operátory nebo se vám budou zdát podezřelé.

Dotazník je anonymní a bezpečný a jeho vyplnění vám zabere jen pár minut. K jeho vyplnění potřebujete mít telefon, kam vám přijde zmíněná SMS zpráva, a připojení na internet, ať už prostřednictvím Wi-Fi nebo tarif s datovými službami.

Děkujeme, že nám pomáháte zlepšovat naše služby pro vás i ostatní klienty, na vašem názoru a zkušenostech nám záleží.