Nová šance ve ZK

CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000023
Doba realizace: | 1. 2. 2016 – 30. 6. 2022 |
Místo realizace: | Zlínský kraj |
Rozpočet projektu: | 107 210 000,- Kč |
Zahájení aktivit pro účastníky: | květen 2016 |
Způsob realizace: | vlastními silami (bez dodavatele služeb) |
Cílová skupina projektu:
Projekt je zaměřen na uchazeče o zaměstnání, kteří jsou vedeni v evidenci kontaktních pracovišť ÚP ČR ve Zlínském kraji déle než 5 měsíců, s důrazem na osoby, které jsou v evidenci déle než 12 měsíců nebo v součtu 12 měsíců v posledních dvou letech.
Stručný popis projektu:
Předpokladem je, že do projektu vstoupí minimálně 660 osob. Účastníci budou do projektu zařazováni po skupinkách cca 6 až 12 účastníků v každém okrese Zlínského kraje. Pro potřeby projektu budou zřízena poradenská centra v Kroměříži, Uherském Hradišti, Vsetíně a ve Zlíně. Prostřednictvím aktivit projektu dojde k získání, obnovení, doplnění nebo rozšíření znalostí a dovedností u cílové skupiny, což bude mít za výsledek zvýšení jejich zaměstnatelnosti. Snahou projektu je znovuzařazení účastníků do pracovního procesu.
Aktivity pro účastníky projektu:
- Vstupní část – povinná aktivita pro všechny účastníky v rozsahu 30 vyučovacích hodin
- Obsah aktivity: Seznámení s projektem, podpis dohody o účasti v projektu, práva a povinnosti účasti v projektu, základní orientace na trhu práce, vytvoření osobního portfolia, příprava na přijímací pohovor, komunikační dovednosti, základní pracovněprávní poradenství, osobní a pracovní analýza účastníka
- Banka cíleného individuálního poradenství – povinná aktivita pro všechny účastníky, rozsah a zaměření podle konkrétní potřeby každého účastníka
- Obsah aktivity: rozbor osobní a pracovní analýzy účastníka, individuální poradenství v oblastech – pracovněprávní poradenství, komunikační dovednosti, občansko-právní poradenství, pomoc při zahájení samostatného podnikání
- Modulová část – výběrové nepovinné aktivity – Poradenské aktivity (např. Bilanční diagnostika), Individuální finanční poradenství, Rekvalifikace a Práce na zkoušku
- Individuální poradenství, vzdělávání a doprovodná opatření – individuální poradenství minimálně 2 x do měsíce; nárok na přímou podporu pro účastníky (příspěvek na dopravu, příspěvek na péči o dítě a další závislé osoby, příspěvek na zdravotní prohlídku, …); kurz finanční gramotnosti (v rozsahu 10 hodin)
- Zaměstnání – pracovní místa podpořena mzdovými příspěvky (SÚPM) i nedotovaná pracovní místa
Informace pro zaměstnavatele:
V dokumentech ke stažení je k dispozici Dotazník pro potenciální zaměstnavatele, který je možno vyplnit a zaslat na e-mail - jaromira.polednova@uradprace.cz. Dále je zde ke stažení i Manuál pro zaměstnavatele, ve kterém je popsán postup při vyřizování Žádosti o příspěvek na vyhrazení SÚPM.
Kontaktní osoby:
- Projektový manažer
Ing. Veronika Galová, tel.: 950 175 178, mob.: 774 707 382, email: Veronika.Galova@uradprace.cz - Finanční manažer
Ing. Marcel Adam, tel.: 950 175 174, mob.: 725 785 929, e-mail: Marcel.Adam@uradprace.cz - Odborný pracovník financí
Mgr. Denisa Snopková, tel.: 950 175 172, mob.: 774 707 383, e-mail: Denisa.Snopkova@uradprace.cz - Odborný pracovník pro administraci
Ing. Lucie Kostíková, tel.: 950 175 254, mob.: 778 407 831, e-mail: Lucie.Kostikova@uradprace.cz - Odborný pracovník – Kroměříž
Mgr. Ivana Vachová, tel.: 950 130 330, mob.: 778 403 359, e-mail: Ivana.Vachova1@uradprace.cz - Odborný pracovník - Uherské Hradiště
Mgr. Eva Mlčková, tel.: 950 170 226, mob.: 778 407 832, e-mail: Eva.Mlckova@uradprace.cz - Odborný pracovník – Vsetín
Bc. Dagmar Fialová, tel.: 950 173 444, mob.: 778 403 356, e-mail: Dagmar.Fialova1@uradprace.cz - Odborný pracovník – Zlín
Bc. Kateřina Plánková, tel.: 950 175 253, mob.: 778 403 362, e-mail: Katerina.Plankova@uradprace.cz
Další informace o projektu:
Dokumenty ke stažení:
Poslední aktualizace: 1. 2. 2021