Právník, KrP Hradec Králové
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě ve znění pozdějších předpisů
Právník v Odboru kontrolně právním, Oddělení právním, Krajské pobočky ÚP ČR v Hradci Králové, Kontaktní pracoviště Rychnov nad Kněžnou, Štemberkova 1433, 516 01 Rychnov nad Kněžnou.
Pracoviště (místo výkonu práce):
Úřad práce České republiky – krajská pobočka v Hradci Králové,
Kontaktní pracoviště Rychnov nad Kněžnou, Štemberkova 1433, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
Hlavní náplň činnosti:
-
Poskytování základní poradenské činnosti v oblasti zaměstnanosti v rámci náplně činnosti oddělení a základního poradenství v oblasti pracovněprávních předpisů
-
Ve spolupráci s kontaktními pracovišti zajištění vedení agendy výživného u dětí svěřených do pěstounské a předpěstounské péče, včetně podávání návrhů k soudům na stanovení výživného a trestních oznámení
-
Zastupování zájmů úřadu práce v soudních sporech
-
Provádění úkonů v oblasti vymáhání pohledávek
-
Vydávání povolení k výkonu umělecké, kulturní, sportovní nebo reklamní činnosti dítěte
-
Vybrané činnosti v oblasti zákona o ochraně zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele - poradenství, přebírání žádostí, postoupení žádostí v případě místní nepříslušnosti KrP
-
Posuzování rozhodnutí vydaných v I. stupni v případě odvolání, zpracování postupových zpráv odvolacímu orgánu, případně návrhů na provedení autoremedury
-
Sledování dodržování zákonnosti činnosti krajské pobočky a signalizování zjištěných porušení právního řádu přímému nadřízenému nebo vedoucí oddělení kontrolně právního
Kvalifikační a další požadavky:
-
ukončené VŠ vzdělání magisterského typu, výhodou vzdělání právnického směru
-
občanská bezúhonnost
-
velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office (WORD), Outlook, Internet), výhodou ŘP –B
-
znalost správního práva, právních předpisů o zaměstnanosti, orientace v pracovněprávních předpisech, insolvenčním řízení, smluvních vztazích, v oblasti vymáhání pohledávek, nepojistných dávek
-
schopnost rychlého zapracování
výborné komunikační dovednosti – schopnost jednat s klienty
-
samostatnost, pečlivost a důslednost
-
znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní podmínky:
-
služba na tomto služebním místě bude vykonávána v pracovním poměru na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené
-
služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy, plat v souladu s platovými předpisy
pružná pracovní doba – plný úvazek, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
-
předpokládaný nástup do pracovního poměru -od 1.12..2019 nebo po ukončení výběrového řízení
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis, doplněný o strukturovaný životopis a doklad o dosaženém vzdělání, nejpozději do 15.11.2019 včetně, na e-mailovou adresu: dana.machanova@uradpráce.cz, nadezda.sinova@uradprace.cz, ivana.mazurova@uradprace.cz
nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Hradci Králové
Odbor kontrolně právní
Wonkova 1142
500 02 Hradec Králové
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.