Právník, KoP Trutnov
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě ve znění pozdějších předpisů
Právník v Odboru kontrolně právním, Oddělení právním, Krajské pobočky ÚP ČR v Hradci Králové.
Pracoviště (místo výkonu práce):
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Hradci Králové, Kontaktní pracoviště Trutnov, Horská 5, Střední Předměstí, 54101 Trutnov 1
Hlavní náplň činnosti:
- Poskytování základní poradenské činnosti v oblasti zaměstnanosti v rámci náplně činnosti oddělení a základního poradenství v oblasti pracovněprávních předpisů
- Ve spolupráci s kontaktními pracovišti zajištění vedení agendy výživného u dětí svěřených do pěstounské a předpěstounské péče, včetně podávání návrhů k soudům na stanovení výživného a trestních oznámení
- Zastupování zájmů úřadu práce v soudních sporech
- Provádění úkonů v oblasti vymáhání pohledávek
- Poradenství k vydávání povolení k výkonu umělecké, kulturní, sportovní nebo reklamní činnosti dítěte
- Vybrané činnosti v oblasti zákona o ochraně zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele poradenství, přebírání žádostí, postoupení žádostí v případě místní nepříslušnosti KrP
- Posuzování rozhodnutí vydaných v I. stupni v případě odvolání, zpracování postupových zpráv odvolacímu orgánu, případně návrhů na provedení autoremedury
- Sledování dodržování zákonnosti činnosti krajské pobočky a signalizování zjištěných porušení právního řádu přímému nadřízenému nebo vedoucí oddělení kontrolně právního
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené VŠ vzdělání ve studijním programu Právo a právní věda, oboru Právo na vysoké škole v České republice nebo obdobné vzdělání ze zahraničí, které je v České republice uznáváno jako rovnocenné
- občanská bezúhonnost
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office (WORD), Outlook, Internet), výhodou ŘP –B
- znalost správního práva, právních předpisů o zaměstnanosti, orientace v pracovněprávních předpisech, insolvenčním řízení, smluvních vztazích, v oblasti vymáhání pohledávek, nepojistných dávek
- schopnost rychlého zapracování
- výborné komunikační dovednosti – schopnost jednat s klienty
- samostatnost, pečlivost a důslednost
- znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
Pracovní podmínky:
- služba na tomto služebním místě bude vykonávána v pracovním poměru na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené státní zaměstnankyně
- služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy, plat v souladu s platovými předpisy
- pružná pracovní doba – plný úvazek, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci
- předpokládaný nástup do pracovního poměru od 1.6.2020.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis, doplněný o strukturovaný životopis a doklad o dosaženém vzdělání, nejpozději do 30.4.2020 včetně, na e-mailovou adresu: dana.machanova@uradpráce.cz, nadezda.sinova@uradprace.cz, Ivana.mazurova@uradprace.cz
nebo písemně na adresu:
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Hradci Králové
Odbor kontrolně právní - Mgr. Dana Machanová
Wonkova 1142
500 02 Hradec Králové
Mgr. Dana Machanová v.r.
vedoucí Oddělení právního
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.