Právník, KoP Rychnov nad Kněžnou

Pracovistě:
Rychnov nad Kněžnou, Královéhradecký kraj
Termín odevzdání:
22. 7. 2020

Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů

Právník

 

Pracoviště:

Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Hradci Králové

Kontaktní pracoviště Rychnov nad Kněžnou, Štemberkova 1433, 516 01 Rychnov nad Kněžnou.

Hlavní náplň činnosti:

  • Poskytování základní poradenské činnosti v oblasti zaměstnanosti v rámci náplně činnosti oddělení a základního poradenství v oblasti pracovněprávních předpisů
  • Ve spolupráci s kontaktními pracovišti zajištění vedení agendy výživného u dětí svěřených do pěstounské a předpěstounské péče, včetně podávání návrhů k soudům na stanovení výživného a trestních oznámení
  • Zastupování zájmů úřadu práce v soudních sporech
  • Provádění úkonů v oblasti vymáhání pohledávek
  • Poradenství k vydávání povolení k výkonu umělecké, kulturní, sportovní nebo reklamní činnosti dítěte
  • Vybrané činnosti v oblasti zákona o ochraně zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele poradenství, přebírání žádostí, postoupení žádostí v případě místní nepříslušnosti KrP
  • Posuzování rozhodnutí vydaných v I. stupni v případě odvolání, zpracování postupových zpráv odvolacímu orgánu, případně návrhů na provedení autoremedury
  • Sledování dodržování zákonnosti činnosti krajské pobočky a signalizování zjištěných porušení právního řádu přímému nadřízenému nebo vedoucí oddělení kontrolně právního

 

Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené VŠ vzdělání magisterského typu, výhodou vzdělání právnického směru
  • občanská bezúhonnost
  • velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (MS Office (WORD), Outlook, Internet), výhodou ŘP –B
  • znalost správního práva, právních předpisů o zaměstnanosti, orientace v pracovněprávních předpisech, insolvenčním řízení, smluvních vztazích, v oblasti vymáhání pohledávek, nepojistných dávek
  • schopnost rychlého zapracování
  • výborné komunikační dovednosti – schopnost jednat s klienty
  • samostatnost, pečlivost a důslednost
  • znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou

 

Pracovní podmínky:

  • platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku
  • pružná pracovní doba – plný úvazek
  • předpokládaný nástup od 1. srpna 2020 nebo po ukončení výběrového řízení
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)

 

Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • stravenky v hodnotě 90 Kč
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím

 

 

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 22. července 2020 na e-mailovou adresu dana.machanova@uradpráce.cz, nadezda.sinova@uradprace.cz, Ivana.mazurova@uradprace.cz.

Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.