Odborný referent ICT, KrP Příbram
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178a zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů
Odborný referent ICT
Pracoviště:
Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Příbrami
S místem výkonu v Nymburce.
Hlavní náplň činnosti:
Zajišťování správy, funkčnosti a bezpečnosti lokálního síťového prostředí. Monitorování a diagnostika sítí, definování a přidělávání adres uživatelům a propojování na další sítě.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- uživatelská znalost práce s PC zejména MS Office, MS Excel, včetně elektronické komunikace
- znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy výhodou
- nutností je dodělat si vyšší vzdělání, které musí odpovídat vzdělání stanovenému pro služební místo, včetně odborného zaměření, tj. do 2 let od vzniku pracovního poměru předložit potvrzení o zápisu ke vzdělání na VOŠ nebo VŠ do bakalářského studijního programu.
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup 1. 5. 2020
- pracovní poměr na dobu určitou 2 roky, a následně s možností prodloužení na dobu 6 let.
Zaměstnanecké výhody:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
- stravenky v hodnotě 80 Kč
- příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
- odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 15. 4. 2020 včetně na e-mailovou adresu: marcela.kosanova@uradprace.cz
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.