Finanční kontrolor, KrP Brno

Pracovistě:
Brno, Jihomoravský kraj
Termín odevzdání:
15. 11. 2019

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo
vrchní referent/rada – finanční kontrolor

v Oddělení specializovaných kontrol Odboru kontrolně-právním

Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Brně

 

V Praze dne 5. listopadu 2019

Č. j. UPCR-2019/97213-78099801

 

Generální ředitelka Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: vrchní referent/rada – finanční kontrolor v Oddělení specializovaných kontrol Odboru kontrolně-právním Krajské pobočky ÚP ČR v Brně, ID 11000315,

v oborech služby „Nepojistné sociální dávkové systémy“ a „Zaměstnanost“.

Místem výkonu služby je Brno.

Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. prosince 2019.

Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.

 

Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:

Provádění kontroly, inspekce nebo dozoru v celém rozsahu správního úřadu s územní působností. Kontrolní činnost na úseku zaměstnanosti ve stanoveném rozsahu. Provádí veřejnosprávní finanční kontroly vůči příjemcům příspěvků v rámci aktivní politiky zaměstnanosti a příjemcům příspěvků na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením v rámci celého Jihomoravského kraje dle plánu kontrolní činnosti ředitele krajské pobočky. Zpracovává veškerou dokumentaci související s uvedenou činností. Vede evidenci všech kontrolních úkolů zadaných k realizaci, podílí se na vypracovávání zpráv a rozborů o kontrolní činnosti. Eviduje a archivuje spisové materiály k provedeným kontrolám. Vede správní řízení v případech, kdy došlo ke spáchání přestupku, včetně vedení veškeré dokumentace související se SŘ. Provádí kontrolu výše průměrného měsíčního čistého výdělku pro účely podpory v nezaměstnanosti a při rekvalifikaci, zpracovává veškerou dokumentaci související s touto činností.

 

Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. listopadu 2019, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Polní 1011/37, 659 59 Brno, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu posta@bm.mpsv.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID syyztwe.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2019/97213-78099801“.

 

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:

 

1. splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:

 

  1. je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona];

    Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. průkazem totožnosti nebo osvědčením o státním občanství. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení o státním občanství[2]; uvedenou listinu je žadatel v takovém případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru;

    Žadatel, který není státním občanem České republiky, musí zkouškou u osoby, která jako plnoprávný člen Asociace jazykových zkušebních institucí v Evropě uskutečňuje touto asociací certifikovanou zkoušku z českého jazyka jako cizího jazyka, prokázat znalost českého jazyka; to neplatí, doloží-li, že absolvoval alespoň po dobu 3 školních roků základní, střední nebo vysokou školu, na kterých byl vyučovacím jazykem český jazyk. Splnění tohoto předpokladu se dokládá příslušnou listinou.

  2. dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona];

  3. je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona];

    Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta šestá zákona dokládá písemným čestným prohlášením[3];

  4. je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona];

    Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta druhá zákona dokládá výpisem z Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce. Pokud žadatel do žádosti poskytne údaje nutné k obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů[4], není již povinen výpis z evidence Rejstříku trestů doložit, neboť si ho služební orgán vyžádá na základě poskytnutých údajů přímo od Rejstříku trestů.

    Není-li žadatel státním občanem České republiky, je povinen doložit bezúhonnost obdobným dokladem o bezúhonnosti[5];

  5. dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj. minimálně vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program. Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. originálem nebo úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání (vysvědčení o absolutoriu a diplom absolventa vyšší odborné školy, př. vysokoškolský diplom). Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání[6]; uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru;

  6. má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona];

    Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 3 zákona dokládá písemným čestným prohlášením[7]. U nejvhodnějšího žadatele vybraného podle § 28 odst. 2 nebo 3 zákona služební orgán ověří splnění tohoto předpokladu zajištěním vstupní lékařské prohlídky podle zákona o specifických lékařských službách.

    K žádosti dále žadatel přiloží:

  1. strukturovaný profesní životopis.

 

Vyvěšeno dne 5. listopadu 2019 ………………………………….

PhDr. Kateřina Sadílková, MBA v. r.

generální ředitelka Úřadu práce ČR

 

[1] Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení.

[2] Písemné čestné prohlášení o státním občanství je zahrnuto ve formuláři žádosti a bude považováno za doložené, pokud žadatel zaškrtne a doplní příslušné pole vztahující k tomuto čestnému prohlášení.

[3] Písemné čestné prohlášení o svéprávnosti je zahrnuto ve formuláři žádosti.

[4] Rozsah údajů nutných pro obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů je uveden ve formuláři žádosti.

[5] Podle § 26 odst. 1 zákona jde o doklad obdobný výpisu z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce, osvědčující bezúhonnost, vydaný státem, jehož je žadatel státním občanem, jakož i státy, v nichž žadatel pobýval v posledních 3 letech nepřetržitě po dobu delší než 6 měsíců (dále jen „domovský stát“), a doložený úředním překladem do českého jazyka; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost písemným čestným prohlášením.

[6] Písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání je zahrnuto ve formuláři žádosti a bude považováno za doložené, pokud žadatel zaškrtne a doplní příslušné pole vztahující k tomuto čestnému prohlášení.

[7] Písemné čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti je zahrnuto ve formuláři žádosti.